Apribojant gyvenimo prasmę tik malonumu, galiausiai atsiskleistų visiška gyvenimo beprasmybė. Jei malonumas sutaptų su gyvenimo prasme, gyvenimas tikrai neturėtų jokios prasmės. Juk kas yra malonumas? Būsena.
Frankl, Viktor Emil
 


Amžinybė
Angelai
[Egzistencija] Grožis Religija

Dievas

Kai žmogus paprasčiausiai paklūsta Dievui, net menkos pastangos daug duoda. Kai žmogus iš tikrųjų Dievui priešinasi (nors tvirtina neturįs kitos intencijos, tik vykdyti Jo valią), jokios pastangos neduos gero rezultato. 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 41p.)
Balsuoti:
 3.7 (3)
Komentarai (0)
Dievo praradimo, atsižadėjimo ir apleidimo jausmas labiausiai kyla žmogui, kuris veikia nepaisydamas savo žmogiškosios būklės tiesos. 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 120p.)
Balsuoti:
 1.0 (1)
Komentarai (0)
Mirtingieji mano, kad dievai gimsta ir turi tokį sudėjimą, figūrą, balsą, kaip jie". "Etiopai teigia, kad jų dievai yra juodi ir plokščianosiai, o trakai - kad žydraakiai ir rudapalaukiai". O "jei jaučiai, arkliai ir liūtai turėtų rankas ir galėtų jomis piešti ir kurti kūrinius kaip žmonės, tai arkliai pieštų dievus panašius į arklius, suteikdami jiems arklių kūnus, o jaučiai - panašius į jaučius, suteikdami jiems tokias figūras, kokios būdingos šiai rūšiai.

[Ksenofanas] 

(Tatarkiewicz, Władysław. Filosofijos istorija. Vilnius: Alma littera. 2001, 38p.)
Balsuoti:
 2.5 (6)
Komentarai (0)
Nenorėjau sutikti, kad panašumas į Dievą būdingas tik žmogui. Man netgi rodėsi, jog aukšti kalnai, upės, ežerai, gražūs medžiai, gėlės ir gyvūnai daug labiau atskleidžia Dievo esmę nei žmonės savo juokingais drabužiais, savo niekšybėmis, kvailystėmis, tuštybe, melagystėmis ir savo bjauria savimeile. Visas šias savybes pažinojau per daug gerai, jos glūdėjo manyje, asmenybėje nr. 1, mokinyje, gyvenančiame 1890 m. Vis dėlto greta egzistavo kita sritis tarytum šventykla. Kiekvienas į ją įžengęs neatpažįstamai pasikeisdavo, sustodavo apstulbęs regėdamas visatą ir pamiršęs save galėdavo tik stebėtis ir grožėtis. Štai čia gyveno tas "kitas", pažįstantis Dievą kaip nematomą, asmeninę ir kartu antasmeninę paslaptį. Čia niekas žmogaus nebeskyrė nuo Dievo. Čia iš tiesų atrodė, lyg žmogaus dvasia kartu su Dievu žvelgtų į kūriniją ... Kai likdavau vienas, galėdavau pasinerti į šią būseną. Tuomet jausdavausi esąs tikru žmogumi. Aš ieškodavau ramybės ir vienatvės, būdingos savo asmeniui nr. 2.
 

(Jung, Carl Gustav. Atsiminimai, vizijos, apmąstymai. Vilnius: Margi Raštai. 2010, 71-72p.)
Balsuoti:
 5.0 (5)
Komentarai (0)
Dievo paveikslas, psichologijos požiūriu, yra sielos gelmių iliustracija ... 

(Jung, Carl Gustav. Atsiminimai, vizijos, apmąstymai. Vilnius: Margi Raštai. 2010, 456p.)
Balsuoti:
 5.0 (3)
Komentarai (0)
Jei matai vien tik tai, ką Jis dėl tavęs padarė, tavo Dievas nedidelis. 

Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
Tikriausia Dievas bendrauja ne su vienu, bet su visais iškart; Jo balsas užpildo visą pasaulį; iš jo minties sklinda šviesa, gamta, laikas, dvasios; prasideda nauja ir nauja sukuria visumą. 

(Emersonas, Ralphas Waldo. Pasitikėjimas savimi. Kaunas: VADA. 2000, 33p.)
Balsuoti:
 3.5 (2)
Komentarai (0)
Akvariume gyveno dvi auksinės žuvelės. Tingiai plaukiodamos ratu, jos turėjo laiko ir pafilosofuoti. Sykį viena paklausė:
- Ar tu tiki Dievą?
- Žinoma!
- Iš kur žinai, kad jis yra?
- O kas gi kitas, tavo manymu, kasdien
keičia akvariumo vandenį?

(Ferrero, Bruno. Auksinių žuvelių paslaptis. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2003, 3p.)
Balsuoti:
 5.0 (30)
Komentarai (0)
Ką reiškia regėti Dievą? Tai nėra matyti fizinėmis akimis ar būti stebuklo liudininku. Regėti Dievą - tai suvokti faktą, jog Dievas gyvena mūsų širdyse. Ilgesys nenurims, kol žmogus to nesuvoks ir neištirps šiame suvokime. Tai nuolatinių pastangų rezultatas. Dievas yra širdies tabernakulyje.  Negalime regėti Dievo šiomis akimis. Jis yra bekūnė dvasia, kurią galime išvysti tik tikėjimo akimis. Jei proto netrikdo jokios blogos mintys ir baimės, o širdis nuolat linksma - tai mumyse esančio Dievo ženklas. Iš tikrųjų Jis nuolat ten yra, tik to nepastebime, nes neturime tikėjimo ...

(Gandhi, Mahatma. Kelias Dievo link. Vilnius: Dialogo kultūros institutas. 2003, 88p.)
Balsuoti:
 5.0 (2)
Komentarai (0)
Dievas nėra objektas šalia kitų objektų, todėl jo negalima pasiekti atsisakant kitų objektų. Tiesa, Dievas nėra Visata, tačiau juo labiau jis nėra būtis minus Visata. Jo neįmanoma atrasti atimant ir neįmanoma mylėti išskaičiuojant. 

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 132-133p.)
Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
Surasta: 87
  1 2 3 4 5   Sekantis