Lūkesčiai lemia mūsų interpretacijas, kurios savo ruožtu lemia emocines ir veiksmines reakcijas. 
Legkauskas, Visvaldas
 


Kontempliatyvioji malda

... visos egzistencijos pamatas yra abejonės ir savęs analizavimas ... savęs analizavimas niekada negali vykti be tam tikros egzistencinės "klaikumos" - nesaugumo, pražūties, tremties, nuodėmės jausmo, suvokimo, kad esame neištikimi ne abstrakčiai moralei ar socialinėms normoms, bet savo paties slapčiausiai tiesai. "Klaikuma" šia prasme nėra paprasčiausia vaikiška bausmės baimė ar naivi kaltė, baimė pažeisti tabu. Tai giluminis tikrumas, kad tegali būti absoliučiai neištikimas sau ir kitiems, kad gyveni melu.  

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 26p.)
Balsuoti:
 3.7 (3)
Komentarai (0)
... malda, ypač meditacija ir kontempliatyvioji malda, veikiau yra ne būdas rasti Dievą, bet būdas pailsėti Jame, kurį radome ... 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 32p.)
Balsuoti:
 3.7 (3)
Komentarai (0)
Tikėjimas yra ryšys, suvienijantis mus su Juo Dvasioje, kuri teikia mums šviesą ir meilę. 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 38p.)
Balsuoti:
 3.5 (2)
Komentarai (0)
Kai žmogus paprasčiausiai paklūsta Dievui, net menkos pastangos daug duoda. Kai žmogus iš tikrųjų Dievui priešinasi (nors tvirtina neturįs kitos intencijos, tik vykdyti Jo valią), jokios pastangos neduos gero rezultato. 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 41p.)
Balsuoti:
 3.7 (3)
Komentarai (0)
Mes nenorime būti pradedantieji. Bet leiskimės įtikinami, kad niekada nebūsime kas kita, kaip tik pradedantieji. Visą gyvenimą! 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 42p.)
Balsuoti:
 3.7 (3)
Komentarai (0)
Kad "atrastume savo širdį" ir atgautume šį mūsų tikrosios tapatybės suvokimą, reikia pripažinti, jog mūsų išorinis, kasdienis dažniausiai yra kaukė ir klastotė. 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 86p.)
Balsuoti:
 4.3 (4)
Komentarai (0)
Vidinė laisvė yra atsitraukimas ir laisvė nuo nenuosaikių rūpesčių, kad galėtume panaudoti gerus gyvenimo dalykus ir gebėtume apsieiti be jų dėl aukštesnių tikslų. 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 89p.)
Balsuoti:
 3.7 (3)
Komentarai (0)
Kartais jaučiame, kad turintis gerų ketinimų ir nepeiktinas ateistas daug kuo geresnis ir teikia didesnę garbę Dievui negu kai kurie žmonės, kurių aklas pasitenkinimas savimi ir nežmoniškumas kitiems yra akivaizdžiausio savanaudiškumo ženklai! 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 119p.)
Balsuoti:
 3.7 (3)
Komentarai (0)
Dievo praradimo, atsižadėjimo ir apleidimo jausmas labiausiai kyla žmogui, kuris veikia nepaisydamas savo žmogiškosios būklės tiesos. 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 120p.)
Balsuoti:
 1.0 (1)
Komentarai (0)
Net geriausi žmonės, ir galbūt labiausiai jie, nuoširdžiai ir atvirai susidūrę su savimi, pamato savo nuogumą, nepasitenkinimą, irzlumą ir piktavališkumą. Jie mato savo įprotį patiems sau meluoti, savo polinkį į netikėjimą, tiesos ir jos keliamų pavojų baimę. 

(Merton, Thomas. Kontempliatyvioji malda. Vilnius: Katalikų pasaulio Leidiniai. 2005, 121-122p.)
Balsuoti:
 1.0 (1)
Komentarai (0)
Surasta: 11
1 2