Pati menkiausia išdidumo rūšis - nacionalinis išdidumas. Tas, kuris yra jo apsėstas, tik rodo, kad neturi asmeninių savybių, kuriomis galėtų didžiuotis, antraip nesigriebtų to, kuo reikia dalytis su milijonais kitų. 
Šopenhaueris, Artūras
 


Mažoji Tibeto budizmo antologija, I tomas

Šypsodamasis nuolat,
į [moteris] tantristas žvelgia atvirom akim
ir tobulojo Prabudimo siekį savyje pažadinęs,
jas tartum [savo] deives medituodamas -

kai tik pamato jas, stebeilinas,
o kai išgirsta, klausos jų
ir nemeluoja joms, nesako netiesos,
meilius žodžius nežiovaudamas kalba.

Nusimaudyk, išsitepk balzamais, apsivilk [gražius] rūbus,
gerk, valgyk uoliai su jomis
ir medituodamas, jog tu esi dievybė iškilni,
pagerbki jas "ritualu"*.

*Turimas omenyje lytinio akto ritualas, kai jogas save ir savo partnerę įsivaizduoja kaip dievybes.

Arjadeva, "Vadžrajanos pasekėjo gyvenimo būdas"

(Mažoji Tibeto budizmo antologija, I tomas. Kaunas: Gaivata. 1998, 139-140p.)
Balsuoti:
 5.0 (2)
Komentarai (0)
Protas - visų reiškinių pirmiausias.
Protas - jų pagrindas. Jis labai greitas.
Jei proto būsena džiugi, tada
[džiaugsmingas] žodis, kaip ir darbas.

Končomg-Tenpadronmė, "Dūlėjimas"

(Mažoji Tibeto budizmo antologija, I tomas. Kaunas: Gaivata. 1998, 126p.)
Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis.

Milarepa

(Mažoji Tibeto budizmo antologija, I tomas. Kaunas: Gaivata. 1998, 74p.)
Balsuoti:
 5.0 (2)
Komentarai (0)
Tartum liepsna žibinto,
kuri drugeliams rodos rūmai,
vargus tik atneša gyvenimo gėrybės visos,
tačiau įsivaizduojam, kad jos - laimė.
Patrauklios apgaulingai ir viliojančios -
arteriją jos pjauna laimės amžinos.

Končomg-Tenpadronmė, "Dūlėjimas"

(Mažoji Tibeto budizmo antologija, I tomas. Kaunas: Gaivata. 1998, 100p.)
Balsuoti:
 5.0 (2)
Komentarai (0)
Diena, naktis - baltoji ir juodoji pelės -
gyvybės virvę graužia pakaitom.
To negana - net kiekviena akimirka
mus gena į nasrus Mirties Valdovo.

Končomg-Tenpadronmė, "Dūlėjimas"

(Mažoji Tibeto budizmo antologija, I tomas. Kaunas: Gaivata. 1998, 99p.)
Balsuoti:
 1.0 (1)
Komentarai (0)