Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas
Kas turi milijardus lobių,
tačiau jais su niekuo nesidalina,
tą išmintingi ir patyrę žmonės
"pasaulio skurdžiumi" vadina.
tačiau jais su niekuo nesidalina,
tą išmintingi ir patyrę žmonės
"pasaulio skurdžiumi" vadina.
(Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas. Kaunas: Gaivata. 1999, 261p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Šeimos gerovės vildamasis, tėvas
net ir save parduoda, kad turtus paliktų
vaikams, o šie dažnai vilčių jo nepateisina -
turtus iššvaistę, valkatauja tartum šunys.
net ir save parduoda, kad turtus paliktų
vaikams, o šie dažnai vilčių jo nepateisina -
turtus iššvaistę, valkatauja tartum šunys.
(Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas. Kaunas: Gaivata. 1999, 261p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Kuo ilgiau džiaugiesi malonumais,
tuo skaudžiau, kai tenka su jais skirtis.
Tikintieji jų pastovumu visai sugniūžta,
kai artinasi neišvengiama mirtis.
tuo skaudžiau, kai tenka su jais skirtis.
Tikintieji jų pastovumu visai sugniūžta,
kai artinasi neišvengiama mirtis.
(Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas. Kaunas: Gaivata. 1999, 262p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Jeigu nori priešus sunaikint visus,
argi sunaikinsi juos žudydamas?!
Savo pyktį nugalėt pakanka, kad
iškart nė vieno priešo nebeliktų.
argi sunaikinsi juos žudydamas?!
Savo pyktį nugalėt pakanka, kad
iškart nė vieno priešo nebeliktų.
(Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas. Kaunas: Gaivata. 1999, 263p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Jei pyksi ant galiūno, šiurkščiai
besielgiančio, tik sau pakenksi.
O pykt ant iškilnaus žmogaus, kurio
dvasia nurimus, argi rasi dingstį?!
besielgiančio, tik sau pakenksi.
O pykt ant iškilnaus žmogaus, kurio
dvasia nurimus, argi rasi dingstį?!
(Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas. Kaunas: Gaivata. 1999, 263p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Pasiekti savo tikslą trokšdamas,
kitiems padėt pirmiausia stenkis.
Jei rūpinsies tiktai savu tikslu,
tu niekada jo nepasieksi.
kitiems padėt pirmiausia stenkis.
Jei rūpinsies tiktai savu tikslu,
tu niekada jo nepasieksi.
(Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas. Kaunas: Gaivata. 1999, 264p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Kai moki išmintimi giliai įžvelgti
tavo meditacija - ydų rovėja:
medituodamas ilgai, tu jų atsikratai -
tartum nešvarumus nuo kūno nusiplauni.
tavo meditacija - ydų rovėja:
medituodamas ilgai, tu jų atsikratai -
tartum nešvarumus nuo kūno nusiplauni.
(Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas. Kaunas: Gaivata. 1999, 266p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Jei išmintingieji, kurie supranta
posakius gerus kaip visiškai teisingus,
šių neįgyvendina, tai kas iš to.
kad jie pažinę daug traktatų?!
posakius gerus kaip visiškai teisingus,
šių neįgyvendina, tai kas iš to.
kad jie pažinę daug traktatų?!
(Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas. Kaunas: Gaivata. 1999, 266p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Turėdamas žmoną, kuri pataria, prižiūri, ir paprastas žmogus puikiausiai iškyla.
(Mažoji Tibeto Budizmo Antologija, II Tomas. Kaunas: Gaivata. 1999, 114p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |