Džonso lygiagreti loginė išvada: Jeigu norite gauti paskola, pirmiausia turite įrodyti, kad jums jos nereikia. 
Mikalauskas, Remigijus
 


Bhagavad-Gita

Daug geriau, nors ir nevykusiai, atlikti savo pareigas, negu puikiai svetimas. 

(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 182p.)
Balsuoti:
 4.4 (7)
Komentarai (0)
Trys vartai atveria kelią į pragarą. Tai geismas, pyktis ir godulys. Kiekvienas sveikai mąstantis žmogus turi juos apeiti, nes jie veda į pražūtį.
(16.21)

(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 691p.)
Balsuoti:
 5.0 (4)
Komentarai (0)
... gilink žinojimą. Ir vis dėlto, meditacija - geriau negu žinojimas, o veiklos vaisių atsižadėjimas - geriau negu meditacija, nes jų atsižadėjus, pasiekiama proto ramybė.
(12.12) 

(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 566p.)
Balsuoti:
 5.0 (2)
Komentarai (0)

Kas kuria gėrį, Mano drauge, to niekada neįveikia blogis. 

(6.40)


(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 317p.)
Balsuoti:
 4.6 (14)
Komentarai (0)
Kaip žmogus užsivelka naujus drabužius, nusimetęs sudėvėtus, taip ir siela gauna naujus materialius kūnus, palikusi senus ir nereikalingus.
(2.22) 

(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 93p.)
Balsuoti:
 5.0 (7)
Komentarai (0)
Aukščiausias Viešpats yra visų širdyse, o Arjuna. Jis nurodo klajonių kelius visoms gyvoms esybėms, kurios tūno kūne tarytum mašinoje, pagamintoje iš materialios energijos.
(18.61) 

(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 764p.)
Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
Kas iš pradžių atrodo nuodai, o vėliau - tarytum nektaras, ir kas pažadina žmogų savęs pažinimui, yra dorybės gunos laimė. 

(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 745p.)
Balsuoti:
 4.0 (4)
Komentarai (0)
Laimė, kuri patiriama, kai susiliečia juslės su juslių objektais, ir kuri pradžioje yra tarsi nektaras, bet ilgainiui virsta nuodais, pasakyta, yra aistringos prigimties.
(18.38) 

(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 746p.)
Balsuoti:
 5.0 (2)
Komentarai (0)
Laimė, kuri akla savęs pažinimui, kuri nuo pradžios iki pabaigos yra apgaulė, kuri kyla iš mieguistumo, tingumo ir iliuzijos, yra neišmanymo prigimties.
(18.39) 

(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 746p.)
Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
Kas mato, kad visą veiklą atlieka kūnas, kurį sukūrė materiali gamta, ir supranta, kad savasis "aš" nedaro nieko, tas regi tiesą.
(13.30) 

(Bhagavad-Gita. The Bhaktivedanta Book Trust. 1990, 610p.)
Balsuoti:
 5.0 (2)
Komentarai (0)
Surasta: 21
1 2 3