Turbūt potraukis blogiausias tuo, kad viską ir visus padaro tavo priešais. Laiką, tavo kūną, kuris į save dėmesį atkreipia tik varginančiomis reikmėmis, draugus ir šeimą, kurių rūpesčių negali išsklaidyti, pasaulį, kuris tik reikalauja ir kuriam nesijauti pribrendęs. 
Miller, Alice
 


Padmasambhava, Guru Rinpočė

Taip pat, jei būsi prisirišęs prie savo palikto turto arba, paregėjęs jį valdomą ir naudojamą kitų, trokšdamas [atgauti] , pajusi tiems žmonėms neapykantą, tai, užuot papuolęs į [karmos] „skirtą“ rojų, tikrai atgimsi pragaro [kankiniu] arba alkana dvasia (preta). Ir nors tu prisirišęs prie paliktų turtų, jais naudotis nebegali.

(Padmasambhava, Guru Rinpočė. Tibeto mirusiųjų knyga. Kaunas: R. Anankos leidykla. 2004, 201p.)
Balsuoti:
  
Komentarai (0)
... trys [tavo sielos „nuodai“] - neapykanta, geismas ir paklydimas.

(Padmasambhava, Guru Rinpočė. Tibeto mirusiųjų knyga. Kaunas: R. Anankos leidykla. 2004, 197p.)
Balsuoti:
 4.0 (3)
Komentarai (0)
Reiškiniai visi jame savaime atsispindi,
tad primena jie atspindžius
veidrodyje. Taip ar ne – pats įsitikink,
žvelgdamas į savo protą. (...)
Išskyrus protą, reiškinių kitų nėra.

(Padmasambhava, Guru Rinpočė. Tibeto mirusiųjų knyga. Kaunas: R. Anankos leidykla. 2004, 274p.)
Balsuoti:
 4.7 (3)
Komentarai (0)