Milašius, Oskaras
[A]preiškimas neturėjo visiškai nieko bendro su „stebuklais“, kaip dar šiandien juos suvokia kai kurie netikram okultizmui ir absoliučiai jokio kritinio jausmo neturinčiai teosofijai atsidavę sluoksniai. Apreiškimas buvo įgimtos intuicijos vaisus; per atsitiktinių reiškinių simbolius intuicija stengiasi prasiskinti kelią iki dvasinės archetipų srities.
(Milašius, Oskaras. Lituanistinė ir politinė publicistika. Vilnius: Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas. 2013, 170p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Tikėjimas, mokslas ir menas tėra vieno ir to paties intuityvaus ir logiško žinojimo trys aspektai …
(Milašius, Oskaras. Lituanistinė ir politinė publicistika. Vilnius: Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas. 2013, 191p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
... karo patirtis mus išmokė, kad konfliktų tarp ginkluotų tautų rezultatas – tai nugalėtojų ir nugalėtųjų įstūmimas į tą patį socialinį, ekonominį ir finansinį chaosą.
(Milašius, Oskaras. Lituanistinė ir politinė publicistika. Vilnius: Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas. 2013, 144p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Mūsų gyvenimas iš tikrųjų tėra atstumas tarp „taip“ ir „ne“ ...
(Milašius, Oskaras. Laiškai. Vilnius: Žara. 2020, 241p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
... lietuviams, kaip ir lenkams, reikėjo nedidelės pamokos. Jų mažas pasaulėlis privalo suprasti, kad gyvenime yra kur kas daugiau nei vien tik asmeninis interesas.
(Milašius, Oskaras. Laiškai. Vilnius: Žara. 2020, 247p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Kalbant apie įvykius, kuriuose Prancūzija, šiaip ar taip, atlieka barometro vaidmenį, mažiausiai, ką galima pasakyti, yra, mano nuomone, išsaugoti viltį dėl būsimo dvasinio ir socialinio pasaulio susivienijimo ... Viskas prasideda ir baigiasi Prancūzijoje. Žemės planeta neturi kito tikslo kaip intelektualinis, politinis ir socialinis Prancūzijos triumfas. Likusi pasaulio dalis tėra neaprėpiama šiurkšti barbarybė
(Milašius, Oskaras. Laiškai. Vilnius: Žara. 2020, 260-261p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
... visažinystė yra meilė.
(Milašius, Oskaras. Ars Magna Slėpiniai. Vilnius: Aidai. 2002, 19p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Ritmas yra aukščiausia žemiška išraiška to, ką mes vadiname mintimi, t. y. Judėjimo konstatavimo ir meilės išraiška.
(Milašius, Oskaras. Ars Magna Slėpiniai. Vilnius: Aidai. 2002, 17p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
... begalybė neturi dalių arba ... kiekviena begalybės dalis yra begalinė savaime.
(Milašius, Oskaras. Ars Magna Slėpiniai. Vilnius: Aidai. 2002, 13p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |