Chanas, Hazratas Inajatas
Zaratustra išskyrė tris nuodėmių rūšis: minčių nuodėmė, kalbos nuodėmė ir veiksmų nuodėmė. Pagalvoti apie ką nors su kartėliu, pagalvoti su pykčiu prilygsta tam, lyg blogis būtų atliktas; kalbėti piktus žodžius - tas pats, kas daryti piktus darbus. Kai žmogus atlieka blogą veiksmą, visa tai tampa labai konkretu.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 124p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Kantrybė - viena iš lemenčių gyvenimo pusių, nors kartais ji būna karti, kankinanti ir nepakeliama kaip pati mirtis. Kartais žmogus norėtų greičiau numirti nei kentėti. Bet žmonijai nėra nieko svarbesnio, kaip ugdyti kantrybę visose gyvenimo aplinkybėse, visose jo pusėse ... tas, kuriam trūksta kantrybės, daug praranda.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 111p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Harmonija - štai kas kuria grožį, grožis pats savaime neturi prasmės. Daiktas, atrodantis gražus šiuo metu šioje vietoje, gali pasirodyti negražus kitomis aplinkybėmis. Tai liečia ir mintis, žodžius, poelgius. Tai, ką mes vadiname žavingu, toks yra tik konkrečiu laiko tarpu ir konkrečiomis aplinkybėmis, kurie tai daro žavų; taigi vienintelis būdas pateikti tikrą grožio apibrėžimą - tai harmonija. Spalvų derinio harmonija, kontūrų ir linijų harmonija sudaro tai, ką mes vadiname grožiu; o žodis, mintis, jausmas ar veiksmas, kurie kuria harmoniją, yra grožio veiksniai.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 116p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Tik penki procentai visų sunkumų kyla dėl gyvenimo aplinkybių, o likusieji devyniasdešimt penki - dėl mūsų pačių.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 130p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
... tai kas atima laimę, niekada negali būti dorybinga.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 144p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Minčių pusiausvyrą mes įgauname tada, kai galime matyti daiktus ne tik iš savo požiūrio kampo, su tomis pačiomis idėjomis ir jausmais, bet ir visuotinai. Vienpusiškas žmogus neturi pusiausvyros.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 124p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Sveikata yra gera, jeigu ją palaiko reguliarus fizinio kūno mechanizmo darbas. Normalus fizinio kūno darbas priklauso nuo oro, maitinimosi, pusiausvyros tarp aktyvumo bei poilsio ir proto būklės.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 112p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Žmogus neturi didesnio priešo kaip bejėgiškumas. Jeigu kas nors jaučiasi bejėgis, tai reiškia jo džiaugsmo ir laimės pabaigą.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 110p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Žmogus, nekontroliuojantis savo nervų ir raumenų sistemų, nesugeba valdyti ir proto; jis nuolat jį praranda. Įgijęs nervų ir raumenų sistemų kontrolę, žmogus įgauna ir proto kontrolę.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 109p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Beveik kiekvienas susiduria su tuo, kad pats artimiausias žmogus jo neklauso. Jis nuolat skundžiasi, kad kiti jo neklauso! Bet su savidrausme žmogus pakyla virš šio skundo, nes pradeda suvokti, kad jis pats nieko neklauso. Taigi nusikaltėlis rastas: tai ne kas kitas, kaip tu pats.
(Chanas, Hazratas Inajatas. Sąmonės praskaidrėjimo kelias, I tomas. Kaunas: Nesvis. 2003, 104p.)
Balsuoti: | Komentarai (0) |
Surasta: 18
1 2