Nieko taip dosniai nedalijame, kaip savo patarimus. 
Larošfuko, Fransua de
 


Buberis, Martinas

Be Tu neįmanomas joks Aš! 

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 194p.)
Balsuoti:
 5.0 (4)
Komentarai (0)
... nesvarbu, dėl ko nesutariu su kitu, - pripažindamas jį kaip tikro pokalbio partnerį, aš sakaujam kaip asmeniui "taip". 

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 186p.)
Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
Nesu sutikęs nė vieno jauno žmogaus, kuris man būtų pasirodęs beviltiškai blogas. 

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 175p.)
Balsuoti:
 3.0 (2)
Komentarai (0)
Įsivaizduokime du žmones, kurie sėdi vienas šalia kito ir kalbasi - pavadinkime juos Petru ir Pauliumi, ir paskaičiuokime, kiek figūrų dalyvauja šiame pokalbyje. Pirmiausia čia yra Petras, koks jis nori atrodyti Pauliui, ir Paulius, koks jis nori atrodyti Petrui; po to yra Petras, koks jis iš tikro atrodo Pauliui, kitaip sakant, Pauliaus susikurtas Petro įvaizdis, kuris paprastai visiškai nesutampa su tuo įvaizdžiu, kurio pageidautų Petras, ir vice versa; be to, dar yra Petras, koks jis atrodo sau Pats, ir Paulius, koks jis atrodo pats sau; ir galiausiai tikrasis Petras ir tikrasis Paulius. Dvi gyvos esybės ir šešios iliuzinės figūros, įvairiausiais būdais įsiterpiančios į pokalbį! Tad kur dar gali tilpti žmogiškumo tikrovė!  

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 174p.)
Balsuoti:
 5.0 (3)
Komentarai (0)
Kiekviena klasikinė dvikova yra užmaskuotas "Dievo teismas"; kiekviena dvikova remiasi tikėjimu, kad žmonės gali vykdyti Dievo teismą. 

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 153p.)
Balsuoti:
  
Komentarai (0)
Dievas nėra objektas šalia kitų objektų, todėl jo negalima pasiekti atsisakant kitų objektų. Tiesa, Dievas nėra Visata, tačiau juo labiau jis nėra būtis minus Visata. Jo neįmanoma atrasti atimant ir neįmanoma mylėti išskaičiuojant. 

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 132-133p.)
Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
"Kad ateičiau į meilę, sako Kierkegardas, kalbėdamas apie savo ryšio su Regina Olsen nutraukimą, - aš turėjau pašalinti objektą." Tai reiškia, kad Dievas šiuo atveju buvo suprastas klaidingai, ir klaida buvo nepaprastai subtili. Kūrinys nėra kliūtis kelyje į Dievą, jis pats yra šis kelias. Esame sukurti sykiu ir sukurti buvimui vienas su kitu. Kūriniai sustatyti mano kelyje tam, kad aš, jų kūriniškumo bendrininkas (Mitgeschöpf), per juos ir su jais rasčiau kelią į Dievą ... Dievas nori, kad mes eitume pas jį per reginas, kurias, kurias jis sukūrė, o ne per jų atsižadėjimą. Jei atstumiame objektą, tai - atstumiame objektą; beobjektė meilė, vien iš žmogiškosios dvasios pilnatvės susikūrusi objektą ir pavadinusi jį "Dievu", ši meilė gyvena tuštumoje,  

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 124p.)
Balsuoti:
 3.7 (3)
Komentarai (0)
... individo egoizmas, vėliau - kolektyvo egoizmas, ... galiausiai pavadinamas tikruoju vardu: neviltis. 

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 120p.)
Balsuoti:
 5.0 (1)
Komentarai (0)
... būti žmogumi reiškia būti giminingam dievybei.

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 118p.)
Balsuoti:
 4.0 (4)
Komentarai (0)
... religija ... bet koks realus žmogaus santykis (Umgang) su Dievu. 

(Buberis, Martinas. Dialogo principas 2. Vilnius: Katalikų pasaulis. 2001, 109p.)
Balsuoti:
 3.0 (2)
Komentarai (0)
Surasta: 16
1 2